熱門文章

2010年10月9日 星期六

香酥炸雞扒



越是沒有營養的食物,越是吸引。很久沒有吃炸雞扒了,第一次炸雞扒,十分成功,雞扒炸至金黃,外脆內軟,雞扒保存了肉汁,不會太乾,討厭那些炸至乾巴巴的雞扒,十分難吃。一邊吃着炸雞扒一邊令我想起中學時,我最愛在小食部買炸雞扒,留在上課時偷偷吃,十分驚險但特別美味。炸雞扒今我想起我的中學時期,十分令人懷念!
 
材料:
雞扒  4
面包糠  適量
雞蛋  1(打勻)

調味料:
1荼匙
1荼匙
胡椒粉

做法:
step1 抹乾雞扒的水份加上調味料,然後加上蛋漿
step2 再用面包糠堆滿在雞扒上,確保兩面沾滿面包糠,最後放置冰箱10分鐘
step3 用油炸至金黃,切記 油一定要滾
step4 雞扒沾上美滋醬(日本沙津醬)和芥末(Mustard), 十分配合

1 則留言:

  1. 我中學時代都係最愛小食部炸雞扒。。。好似係澳洲/香港都搵唔返果種感覺。睇黎真係要自己整。

    回覆刪除